Monday, April 5, 2021

5th Apr. Dinosaur Egg 恐竜の卵だぞ

Dinosaur Egg

日 恐竜の卵だぞ

 

 

 

 



Kaito observed the dinosaur egg in the morning.

  Kaitoマンは恐竜さんの卵を観察しました。

 

 

 

It takes 5 days to hatch the egg.

  卵がかえるのに5日かかります。

 

 

 

I saw beautiful cherry blossoms around my school. When its fine, Ill fly a drone.

  学校付近でキレイな桜を見ました。晴れた時、ドローンを飛ばします。

 

 

 

Tamami made this lunch box, thank you very much.

  Tamamiさんがお弁当を作ってくれました。ありがとうございます。

 


 

 

I worked very hard as usual.

  いつも通り一生懸命働きました。いつも通りです!

 





 







Kaito took medicine and then

  Kaitoマンは薬を飲んで、



 

made a new ski fields map.

  新しいスキー場の地図を作りました。

 

 

 

He watched Doraemon together with Ted bear.

  テッドくまさんと一緒にドラえもんを見ました。

No comments:

Post a Comment