Friday, April 16, 2021

16th Apr. Stinkbug カメムシだぞ

Stinkbug

16日 カメムシだぞ

 

 

 

 


Kaito pointed to the ceiling.

  Kaitoマンは天井を指さしました。

 

 

 

There was a stinkbug.

  カメムシがいました。

 

 

 

We jogged at the gym.

  体育館で走りました。

 

 

 

We played mallet golf.

  マレットゴルフをしました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because I took charge of a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったので、Kaitoマンを保育園に連れて行けませんでした。

 

 

 

I made a partition board for school bus seats.

  スクールバスの座席用に仕切りを作りました。

No comments:

Post a Comment