Thursday, April 8, 2021

8th Apr. Opening Ceremony 始業式だぞ

Opening Ceremony

日 始業式だぞ

 

 

 

 


Kaito checked the dinosaur egg in the morning. It has almost hatched.

  Kaitoマンは恐竜さんの卵をチェックしました。ほぼ、かえりました。

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car,

  Tamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played at the kids park again.

  またキッズパークで遊びました。

 

 

 

He waved his hand to two commuter trains.

  2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

We had an opening ceremony today.

  今日は始業式でした。

 

 

 

We went out to take photos of classroom members.

  クラス写真を撮る為に外に行きました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

Kaito played with Ted bear on my massage bed then

  Kaitoマンはマッサージベッドでテッドくまさんと遊んで、

 

 

 

watched Anpanman on TV.

  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment