Friday, April 23, 2021

23rd Apr. Look Out Over Hakuba Ski Area 白馬を見渡すぞ

Look Out Over Hakuba Ski Area

23日 白馬を見渡す

 

 

 

 


Kaito took the map of Hakuba Ski Area in his hand then looked out over Hakuba from a balcony. Maybe we visit Hakuba Goryu and Hakuba 47 next time.

  Kaitoマンは白馬地区の地図を手に取り、バルコニーから白馬を見渡しました。多分次回は白馬五竜と白馬47に行きます。

 

 

 

Kaito played marathon and

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

I scattered cube-shape wood at the kids park.

  Torojiro先生はキッズパークにサイコロの木をまきました。

 

 

 

Kaito bounced at the handmade trampoline.

  手作りトランポリンで跳ねました。

 

 

 

When the first commuter train delays 1 minute, they can meet up at Midoriko Station.

  最初の通勤電車が1分遅れると、みどり湖で電車が揃います。

 

 

 

We danced at our classroom.

  教室で踊りました。

 

 

 

I fixed partition boards.

  仕切り板を直しました。

 

 

 

I made timbers to make new course of our kids park.

  キッズパークの新しいコース作りの為の材木を作りました。

No comments:

Post a Comment