Monday, April 19, 2021

19th Apr. Top-Spinning コマ回しだぞ

Top-Spinning

19日 コマ回しだぞ

 

 

 

 


Kaito played at the kids park and I scattered sawdust and cube-shape wood.

  Kaitoマンはキッズパークで遊び、Torojiro先生は木屑とサイコロの木をまきました。

 

 

 

We watched Disney World of English,

 DWEを見て、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged in the gym.

  体育館を走りました。

 

 

 

We observed and experienced farming work class. We will experience 6 work classes then decide each work class belonging.

  農耕班を観察体験しました。6つの作業班を廻ってから、所属班を決めます。

 

 

 

They had a welcome party for us.

  新入生を迎える会がありました。

 

 

 

On the way back, I bought a new battery then put it in the key of my car.

  帰りに電池を買って、車のキーに入れました。

 

 

 

After dinner, Kaito spun a top.

  夕食後コマを回しました。

No comments:

Post a Comment