Monday, April 26, 2021

26th Apr. Five Years Ago 5年前だぞ

Five Years Ago

26日 5年前だぞ

 

 

 

 


I didnt dry clothes at a storage room but

  納戸に洗濯物を干さず

 

 

 

dried them at a balcony because it was sunny and I made new racks for drying clothes yesterday.

  バルコニーに干しました。暖かい陽気だったのと昨日新しい物干しを作ったからです。

 

 

 

We will extend Kaitos swimming pool soon.

  そのうちKaitoマンのプールを拡張します。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

We experienced handicraft work class.

  手芸班の体験をしました。

 

 

 

I used to belong to this class, when I was transfered to my present school 5 years ago, for 1 year. I found this equipment I made 5 years ago.

  今の学校に異動してきた時、1年間手芸班に所属していました。その時に自分が作った備品を見つけました。


New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 31st Jan. Display Stand 陳列台だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 1st Feb. Try On 試着だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 ↑The article 5 years ago.  5年前の記事



 

Kaito watched tablet PC before taking a bath.

  Kaitoマンは風呂に入る前にタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment