Saturday, April 17, 2021

17th Apr. Piano ピアノだぞ

Piano

17日 ピアノだぞ

 

 

 

 


Kaito got more than 200 points of the game of  scissors-paper-rock on TV.

  Kaitoマンはめざましじゃんけんで200ポイント以上獲りました。

 

 

 

We watched Anpanman.

  アンパンマンを見ました。

 

 

 

Since it was raining,

  雨が降っていたので、

 

 

 

Kaito continued watching TV, Doraemon.

  Kaitoマンはテレビ(ドラえもん)を見続けました。

 

 

 

After Kaito stretched his back of knees,

  Kaitoマンが膝裏を伸ばした後、

 

 

 

we went shopping.

  買い物に行きました。

 

 

 

I visited school then finished making a partition board for school bus.

  スクールバスの仕切りを完成させました。

 

 

 

Following that I made a lot of cube-shape wood for kids park.

  それからキッズパーク用に大量のサイコロ型の木を作りました。

 

 

 

Because the person, who wanted to buy them, didnt come to school for 2 years, Ill give up to sell them, one rocking chair and one wine barrel table.

  購入予約者が2年間学校に来なかったので、売るのを諦めます。ロッキングチェアとワイン樽テーブルです。

 

 

 

When I visited Tamamis parents house to pick Kaito and Tamami, Kaito was playing with an Anpanman Doctor toy set.

  KaitoマンとTamamiさんを迎えに実家に行った時、Kaitoマンはアンパンマンのドクターセットで遊んでいました。

 

 

 

Kaito played the piano. He said this is Gaikocchan (skeleton) Song.

  Kaitoマンはピアノを弾きました。がいこっちゃんの歌と言っていました。

No comments:

Post a Comment