Thursday, April 22, 2021

22nd Apr. Kaito's Face Kaitoマンの顔だぞ

Kaito's Face

22日 Kaitoマンの顔だぞ

 

 

 

 


Kaito was lying on my massage bed.

  Kaitoマンはスリーミー2122の上でゴロゴロしていました。

 

 

 

Kaito played marathon with fixing the course.

  コースを修復しながらマラソンごっこをしました。

 

 

 

He always bounces on the trampoline just before we get on our car.

  車に乗る直前にいつもトランポリンで弾みます。

 

 


 We watched two commuter trains as uaual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 



We jogged at a gym.

  体育館を走りました。

 

 

 

We experienced clay work class.

  粘土班を体験しました。

 

 

 

After school, I visited the workplace one of my graduated students started working.

  放課後一人の卒業生が就労を始めた職場を訪れました。

 

 

 

I threw the big cardboard box away.

  大きな段ボール箱を捨てました。

 

 

 

This rice cracker looks like Kaitos face.

  この煎餅はKaitoマンの顔に似ています(笑)

No comments:

Post a Comment