Wednesday, April 28, 2021

28th Apr. Soccer サッカーだぞ

Soccer

28日 サッカーだぞ

 

 

 

 


Kaito always flies when he wakes up and goes downstairs.

  いつもKaitoマンは起きて1階に降りる時に飛びます。

 

 

 

Kaito played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

restored the course,

  コースを修復して、

 

 

 

bounced on the trampoline.

  トランポリンで弾んで、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

I had nothing special at school. I checked the stock number of classroom PC printer.

  学校では特に変わったことがありませんでした。教室のパソコンプリンターの品番を確認しました。

 

 

 


Tamami sent me Kaitos photo when she picked him up. Kaito was playing soccer together with his friend.

  お迎えに行ったTamamiさんがKaitoマンの写真を送ってくれました。友だちとサッカーをしていました。

 

 

 

Kaito watched TV and tablet PC together with Ted bear.

  テッドくまさんと一緒にテレビとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment