Wednesday, April 14, 2021

14th Apr. Rain Shoes 長靴だぞ

Rain Shoes

14日 長靴だぞ

 

 

 

 




I dired clothes with stretching the back of knees.

  膝裏を伸ばしながら洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito was watching TV on my massage bed.

  Kaitoマンはスリーミーの上でテレビを見ていました。

 

 

 

Since it was raining heavily, Kaito put on his rain shoes.

  雨が激しく降っていたので、長靴を履きました。

 

 

 

We watched two commuter trains under an umbrella.

  傘の下で2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We jogged in the morning at a gym.

  体育館を走りました。

 

 

 

We finished our theme of classroom.

  学級目標を完成させました。

No comments:

Post a Comment