Saturday, April 24, 2021

24th Apr. New Course, Painting, Fireworks 新しいコース・塗装・花火だぞ

New Course, Painting, Fireworks

24日 新しいコース・塗装・花火だぞ

 

 

 

 


First I walked around my house. We can see the beautiful scenery of the north Alps includes Hakuba.

  最初家の周りを歩きました。白馬を含むキレイな北アルプスの景色が見られます。

 

 

 

I jogged 10 miles to Enrei mountain pass with flowerviewing.

  お花見をしながら塩嶺峠まで16km程走りました。

 

 

 

There is a observation deck around the pass.

  峠付近に展望台があります。

 

 

 

I went back home via the old Nakasendou Highway.

  旧中山道経由で帰りました。

 

 

 

I cut grass.

  草刈りをしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park then

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

took photos in front of carp streamers and warriors helmet.

  鯉のぼりと兜の前で写真を撮りました。

 

 

 

We relaxed at the room for rocking chair.

  ロッキングチェア部屋でくつろぎました。

 

 

 

We watched passing trains at a balcony,

  バルコニーで通過電車を見て

 

 

danced with Gaikocchan,

  がいこっちゃんとダンスして、

 

 

 

replenished kerosene,

  灯油を補充して、

 

 

 

ate lunch at Komatsu Restaurant,

  小松食堂で食事して、

 

 

 

visited library then

  図書館に行って、

 

 

 

enjoyed shopping.

  買い物を楽しみました。

 

 

 

Following that Kaito constructed the new course.

  それからKaitoマンは新しいコースを作りました。

 

 

 

 

Kaito sprayed weed-killer.

  Kaitoマンは除草剤をまきました。

 

 

 

We painted the handmade trampoline at last.

  ようやく手作りトランポリンの塗装をしました。

 

 

 

We played swings until it got dark.

  暗くなるまでブランコをしました。

 

 

 

After dinner we watched fireworks at a balcony.

  夕食後、バルコニーで花火を見ました。

No comments:

Post a Comment