Friday, November 6, 2020

6th Nov. Special Guest スペシャルゲストだぞ

Special Guest

11日 スペシャルゲストだぞ

 

 

 







We said good-bye to Tamami at the kids park.

  キッズパークでTamamiさんにバイバイを言いました。

 

 

 

I removed pebbles and

  Torojiro先生は小石を取り除き、

 

 

 

Kaito played marathon.

  Kaitoマンはマラソンごっこをしました。

 

 

 

We had a school exchange with Shigakukan Highschool students. We harvested sweet potatoes then cooked baked sweet potatoes. Following that we made key chains.

  志學館交流がありました。さつまいもを収穫して焼き芋にして、その後キーホルダーを作りました。

 

 

 

After school, I visited the workplace one of my students is going to have on-the-job training.

  放課後1人の生徒が実習する職場を訪れました。

 

 

 

After that I met up with Takuya at Kokkai Restaurant then had dinner.

  それからTakuya先生と国界で会い、食事をしました。

 

 

 

Takuya visited our house then played janken (the game of ) scissors-paper-rock with Kaito.

  Takuya先生は我が家を訪れ、Kaitoマンとじゃんけんをしました。

 

 

 

Since rocked the handmade rocking chair rapidly, this picture became out of focus.

  Kaitoマンが速くロッキングチェアを揺すったので、ピンボケになりました・・・。

No comments:

Post a Comment