Saturday, November 28, 2020

28th Nov. Bicycle Club 自転車部だぞ

Bicycle Club

1128日 自転車部だぞ

 

 

 

 



I started jogging when it was still dark.

  まだ暗い時からジョギングを始めました。

 

 

 

I jogged 9 miles to the Enrei mountain pass.

  塩嶺峠まで14kmほど走りました。

 

 

 

I dried clothes then

  洗濯物を干して

 

 

 

played together with Kaito.

  Kaitoマンと遊びました。

 

 

 

We met up at Midoriko-Station around 9 AM. We are the members of bicycle club. From the left Ryouji, Kazuki and Torojiro. Ryouji is a rookie.

  9時頃みどり湖駅に集合しました。自転車部のメンバーです。左よりRyouji先生、Kazuki先生、Torojiro先生です。Ryouji先生はルーキーです。

 

 

 

We cycled along my jogging course to

  Torojiro先生のジョギングコースに沿ってサイクリングしました。

 

 

 

the Enrei mountain pass. I came here 3 hours ago.

  塩嶺峠まで。3時間前にここに来ました。

 

 

 

I told them there is a nice observation deck around the pass. We could see the Mt. Fuji.

  峠付近に素敵な展望台があることを紹介しました。富士山が見えました。

 

 

 

After the Enrei mountain pass, we went up to the Kattsuru mountain pass. After 5 minutes from the pass,

  塩嶺峠の後、勝弦峠に登っていきました。勝弦峠の後、

 

 

 

We can meet the ghost Pooh. It may be the most attractive sightseeing point around here.

  ゴーストプーさんに会えます。ここがこの辺りで一番の観光ポイントかも知れません。

 

 

 

We had a short break at the Tyrolean Forest. It close down tomorrow.

  チロルの森で休憩しました。明日閉園です。

 

 

 

We visited Ono-Station then had lunch at Misaki Restaurant in front of the station.

  小野駅を訪れ、駅前のみさき食堂で昼食でした。

 

 

 

After lunch, we passed the Utou mountain pass then

  昼食後、善知鳥峠を越えて、

 

 

 

visited my house. Welcom! We cycled 20 miles and passed 3 mountain passes. Good job!!

  我が家に来ました。ようこそ! 強烈な山道を32kmほど走り、3つの峠を越えました。よくがんばりました~!!

 

 

 

 

After that I visited AEON mall with my family. At last I entered into contract with Ymobile phone company.

  イオンモールに家族で行って、Ymobileと契約しました。

 

 

 

 

Since it took long time (about 5 hours) we ate dinner at the mall and Kaito played at the game corner with Tamami.

  5時間も時間がかかったので、夕食を食べ、KaitoマンはTamamiさんとゲームコーナーで遊びました。

No comments:

Post a Comment