Tuesday, November 10, 2020

10th Nov. Remove & Scatter 取り除きとまき散らしだぞ

Remove & Scatter

1110日 取り除きとまき散らしだぞ

 

 

 

 



Kaito chased Tamamis car but he couldnt overtake it.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけましたが、追いつきませんでした・・・。

 

 

 

I removed pebbles around the kids park.

  キッズパーク周辺の小石を取り除きました。

 

 

 

Kaito waved his hand to Gaikocchan Train then played marathon.

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車に手を振って、マラソンごっこをしました。

 

 

 

I scattered sawdust at the space where I finished removing pebbles. Ive repeated removing pebbles and scattering sawdust many times but I havent finished yet.

  小石を拾い終わったスペースに木屑をまき散らしました。何度も小石拾いと木屑まき散らしを繰り返していますがまだ終わりません。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD,

  Kaitoマンは保育園の道中ばいきんまんDVDを見て、

 

 

 

jumped and crossed over Gaikocchan Line on the way to nursery school.

  がいこラインを飛び越しました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒と一緒に走りました。

 

 

 

Some students are having on-the-job training at their workplace and the ohters are working at school.

  生徒の何人かは職場で現場実習をしていて、他の生徒は学校で働いています。

 

 

 

I gathered sawdust after work for our kids park.

  仕事の後、キッズパークの為、木屑を集めました。

No comments:

Post a Comment