Monday, November 30, 2020

30th Nov. Last day as a docomo user ドコモ最後の日だぞ

Last day as a docomo user

1130日 ドコモ最後の日だぞ

 

 

 

 






Kaito said bye-bye to Tamami then ran after her car.

  KaitoマンはTamamiさんにバイバイを言って、車を追いかけました。他の車や自転車にひかれたり、壁にぶつかったりする心配が全くないのです・・・。

 

 

 

We played marathon and

  マラソンごっこをして

 

 

 

watched Baikinman DVD as usual.

  いつも通りばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

We printed animal faces on low-dining tables with a gas burner.

  ガスバーナーでチャブ台に動物の顔を焼き付けました。

 

 

 

I saw a doctor because I had a sore throat.

  のどが痛かったので、医者にかかりました。

 

 

 

I used 60 GB at the end of this month then finished docomo user.

  月末に60GBを使い切って、ドコモユーザーを終わりにしました。

No comments:

Post a Comment