Tuesday, November 17, 2020

17th Nov. Wish Speaker Wishのスピーカーだぞ

Wish Speaker

1117日 Wishのスピーカーだぞ

 

 

 

 








Kaito chased Tamamis car to the end of our site.

  KaitoマンはTamamiさんの車を敷地の終わりまで追いかけました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD on the way to nursery school.

  保育園の行き道にアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

This speaker I bought from Wish was broken.

  Wishで買ったスピーカーが壊れました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

I put seat part and chair back part together.

  座面と背もたれを組み合わせました。

 

 

 

I used the broken speaker like this.

  壊れたスピーカーをこのように使いました。

 

 

 

Kaito ate a dried persimmon after dinner.

  夕食後Kaitoマンは干し柿を食べました。

 

 

 

I put these timber together and built 2 shelves.

  材木を組み立て棚を作りました。

No comments:

Post a Comment