Wednesday, November 25, 2020

25th Nov. Keeping Balance バランスをとるぞ

Keeping Balance

1125日 バランスをとる

 

 

 

 


Kaito took a medicine by himself.

  Kaitoマンは自分でお薬を飲みました。

 

 

 

Kaito went around our house then ran after Tamamis car. He runs 100 m every morning unconsciously.

  Kaitoマンは家の周りを廻り、Tamamiさんを追いかけました。Kaitoマンは無意識に毎朝100mダッシュします。

 

 

 

We played marathon and

  マラソンをして

 

 

 

watched Anpanman DVD as usual.

  いつも通りアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

My student assembled a rocking chair.

  生徒がロッキングチェアを組み立てました。

 

 

 

Kaito was keeping balance at the kitchen.

  Kaitoマンは台所でバランスをとっていました。

No comments:

Post a Comment