Wednesday, November 4, 2020

4th Nov. Key Chain キーホルダーだぞ

Key Chain

11日 キーホルダーだぞ

 

 

 

 



Kaito watched tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

We chased Tamamis car when she left for school.

  Tamamiさんが学校へ行く時、車を追いかけました。

 

 

 

Kaito waved his hand to Gaikocchan Train.

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車に手を振りました。バイバイあっちの駅行っていいよ~と叫びました。

 

 

 

We played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

After school, I made a sweet potato baked by microwave.

  放課後電子レンジで焼きいもを作りました。

 

 

 

I also made my original key chain by toster oven.

  トースターでオリジナルキーホルダーも作りました。

 

 

 

Yes! These are YAMANEKO key chains.

  はい、山ネコキーホルダーです。

 

 

 

Kaito jumped from my handmade stool.

  Kaitoマンは手作り踏み台から跳びました。

 

 

 

Osaka Station for drying changed color to black.

  洗濯物用の大阪駅は黒色に変わりました。

 

 

 

Kaito had a massage.

  Kaitoマンはマッサージを受けました。

No comments:

Post a Comment