Monday, November 2, 2020

2nd Nov. First Workday 初仕事だぞ

First Workday

11日 初仕事だぞ

 

 

 



I dried clothes at Osaka Station for the firs time. 

  大阪駅で初めて洗濯物を乾かしました。

 

 

 

Kaito played marathon and

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

I scattered sawdust in the morning.

  Torojiro先生は木屑をまきました。

 

 

 

I visited the workplace one of my students is taking on-the-job training.

  1人の生徒が実習をしている職場を訪れました。

 

 

 

I gathered sawdust after school.

  放課後木屑を集めました。

 

 

 

I paied the expensive tax of our house.

  高い家の税金を払いました。

No comments:

Post a Comment