Friday, November 27, 2020

27th Nov. Fixing a flat パンク修理だぞ

Fixing a flat

1127日 パンク修理だぞ

 

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

cleaned kids park with a ventilator (blower) and

  ブロワでキッズパークを掃除して、

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito likes this character, Skeleton=Gaikocchan called Horror Man.

  Kaitoマンはホラーマン(がいこっちゃん)が好きです。

 

 

 

We practiced drums.

  ドラム練習をしました。

 

 

 

We made popcorn at a bithday party of two students.

  2人の誕生日会でポップコーンを作りました。

 

 

 

I broke off my relationship with docomo mobile phone company although I used it for more than 20 years. When I entered into a contract of Internet, their reception was terrible so I decided to finish the company and signed with another company.

  ドコモを切りました。20年以上使っていましたが、光インターネット契約の対応がひどかったので、やめにして他の会社と契約しました。

 

 

 

 

Kaito watched Anpanman movie.

  Kaitoマンはアンパンマン映画を見ました。

 

 

 

I fixed a flat tire. I have bicycle club activity tomorrow.

  パンク修理をしました。自転車部の活動が明日あります。

No comments:

Post a Comment