Thursday, November 26, 2020

26th Nov. Bicycle Rack 自転車ラックだぞ

Bicycle Rack

1126日 自転車ラックだぞ

 

 

 

 


Kaito ran together with Tamamis car in the morning.

  KaitoマンはTamamiさんの車と走りました。

 

 

 

He said bye-bye to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車にバイバイをして、

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We practiced for marathon competition next month.

  来月のマラソン大会練習をしました。

 

 

 

I made a shelf and

  生徒たちと棚を作り

 

 

 

played drums.

  ドラムを叩きました。

 

 

 

At last I completed two bicycle racks.

  ついに2台の自転車ラックを完成させました。

No comments:

Post a Comment