Thursday, November 19, 2020

19th Nov. Shelf at a kitchen 台所の棚だぞ

Shelf at a kitchen

1119日 台所の棚だぞ

 

 

 



I measured size of the shelf at a kitchen because one of my students will make it soon.

  台所の棚のサイズを測りました。一人の生徒がそのうち作るからです。

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

We played marathon at our kids park.

  キッズパークでマラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD as usual.

  Kaitoマンはいつも通りばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

Although its getting colder we continue jogging in the morning.

  寒くなってきていますが、朝ジョギングを続けます。

 

 

 

I gathered a lot of saw dust.

  たくさんの木屑を集めました。





I havent seen train at the railway crossing for a long time.

  久しぶりにこの踏切で電車を見ました。めったにひっかかりません・・・。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

No comments:

Post a Comment