Friday, November 13, 2020

13th Nov. Hard Dry Squid Snack 硬いよっちゃんいかだぞ

Hard Dry Squid Snack

1113日 硬いよっちゃんいかだぞ

 

 

 

 



Kaito chased Tamamis car when she left home in the morning.

  Tamamiさんが家を出る時、Kaitoマンは車を追いかけました。

 

 

 

He said Bye-bye to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

Kaito played marathon and I scattered sawdust.

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、Torojiro先生は木屑をまきました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD on the way to nursery school.

  保育園の道中、KaitoマンはアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I brought another 3 pots of mums.

  3鉢の菊を持ち帰りました。

 

 

 

One of my students played drums very hard.

  1人の生徒は一生懸命ドラムを叩きました。

 

 

 

In the afternoon, we made rice-flour damplings.

  午後、白玉団子を作りました。

 

 

 

Since my filling came off, I saw a dentist.

  歯の詰め物が取れたので、歯医者にかかりました。

 

 

 

Kaito likes this squid snack, hard edition.

  Kaitoマンはよっちゃんいかの硬いバージョンが好きです。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD at 2nd floor of Osaka Station then

  Kaitoマンは大阪駅の2階でアンパンマンDVDを見て

 

 

 

had a massage at the 1st floor of Osaka Station.

  大阪駅1階でマッサージを受けました。

No comments:

Post a Comment