Wednesday, November 18, 2020

18th Nov. Medicine taken orally 飲み薬だぞ

Medicine taken orally

1118日 飲み薬だぞ

 

 

 

 



I cleaned our balcony with a ventilator, blower.

  バルコニーをブロアで掃除しました。

 

 

 

Kaito chased Tamamis car and said bye-bye to the Gaikocchan train.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

We played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD until he got off our car at his nursery school.

  Kaitoマンは保育園で車から降りるまでアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

My student started to assemble a rocking chair. It seemes to be very difficult.

  生徒がロッキングチェアを組み立て始めました。とても難しそうです。

 

 

 

After work, I made these thin boards for our shelves in a storehouse.

  仕事の後、倉庫の棚の為の薄い板を作りました。

 

 

 

Kaito can take a medicine easily by himself.

  Kaitoマンは自分で薬を楽に飲めます。

No comments:

Post a Comment