Sunday, November 15, 2020

15th Nov. New Shoes, Painting 新しい靴・塗装だぞ

New Shoes, Painting

1115日 新しい靴・塗装だぞ

 

 

 

 



I jogged in the morning with my new shoes. It fits me perfectly.

  朝、新しい靴と走りました。ピッタリです!

 

 

 

We finished scattering sawdust on the kids park.

  キッズパークに木屑をまき終えました。

 

 

 

I and Tamamis father got soil from the mountain nearby.

  近くの山から土を取ってきました。

 

 

 

Once we took everything from the storehouse then painted 2 shelves.

  一旦全ての物を倉庫から出して、2台の棚を塗りました。

 

 

 

We had late lunch party around 1 PM.

  1時頃、遅い昼食会をしました。

 

 

 

After lunch, we painted another 2 shelves.

  昼食後、他の2台の棚を塗りました。

 

 

 

We assembled first two shelves and put them into the storehouse. Another two shelves, we painted after lunch, need more time to dry up.

  2台の棚を組み立て、倉庫の中に入れました。昼食後に塗った他の2台は乾くのにまだ時間が必要です。

 

 

 

Kaito watched TV on a sofa.

  Kaitoマンはソファの上でテレビを見ました。

No comments:

Post a Comment