Thursday, November 5, 2020

5th Nov. Sawdust 木屑だぞ

Sawdust

11日 木屑だぞ

 

 

 

 






I dried clothes at Osaka Station.

  洗濯物用の大阪駅に干しました。

 

 

 

The ventilation fan and its timer are working well.

  換気扇とそのタイマーはうまく機能しています。

 

 

 

Kaito saw Tamami off then said bye-bye to Gaikocchan (=skeleton) train although its a local train passing in the forest.

  KaitoマンはTamamiさんを見送って、がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。森の中を通過する普通電車ですが・・・(笑)

 

 

 

We played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged in the morning together with my students.

  朝生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I taught how to wipe a table.

  テーブルの拭き方を教えました。

 

 

 

After school, I gathered one huge bag of sawdust. Maybe I need 5 more to cover our kids park.

  放課後、デカイ1袋分の木屑を集めました。たぶんキッズパークを敷き詰めるのに、もう5袋必要です。

No comments:

Post a Comment