Monday, November 16, 2020

16th Nov. Kaito's Work of Art Kaitoマンの作品だぞ

Kaito's Work of Art

1116日 Kaitoマンの作品だ

 

 



















 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

left for Tamamis parents house by light truck.

  軽トラでじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

Kaito seemed to be in bad physical condition so he was absent from nursery school.

  Kaitoマンは体調が悪いようすだったので、保育園を休みました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

We complated the chair back of a rocking chair.

  ロッキングチェアの背もたれを作りました。

 

 

 

We taught how to wipe the table.

  テーブルの拭き方を教えました。

 

 

 

When I picked Kaito up, he was playing with toys.

  Kaitoマンのお迎えに行った時、おもちゃで遊んでいました。

 

 

 

This is Kaitos work of art.

  Kaitoマンの作品です。

 

 

 

Kaito took a medicine by himself.

  くすりを自分で飲みました。

No comments:

Post a Comment