Thursday, November 12, 2020

12th Nov. Parts of wine-table, Mum ワインテーブルのパーツ・菊だぞ

Parts of wine-table, Mum

1112日 ワインテーブルのパーツ・菊だぞ

 

 

 

 


It was very cold in the morning but I never stop scottering sawdust.

  朝はとても寒かったですが、木屑まきをやめません。

 

 

 

Kaito chased Tamamis car as usual.

  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He said Bye-bye to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

We played marathon. When Kaito falls down, he doesnt feel pain thanks to sawdust.

  マラソンごっこをしました。Kaitoマンが転んだ時、木屑のお陰で痛みを感じません。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I made parts of rocking chair and

  ロッキングチェアと

 

 

 

parts of wine-table.

  ワインテーブルのパーツを作りました。

 

 

 

I brought 3 pots of mums back home.

  3鉢の菊を持ち帰りました。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment