Saturday, August 31, 2019

31st Aug. Together with Gaikocchan がいこっちゃんと一緒だぞ

Together with Gaikocchan
31日 がいこっちゃんと一緒だぞ


I jogged in the morning to my favorite traditional house.
  朝お気に入りの古民家まで走って行きました。




I drank Korean coffee.
  韓国のコーヒーを飲みました。




Kaito enjoyed paper craft and complated a meal.
  Kaitoマンはペーパークラフトを楽しんで、食事を作りました。




Kaito rented Thomas & Friends DVD.
  KaitoマンはトーマスDVDを借りました。




We visited AEON mall and ate lunch.
  イオンモールに行って昼食でした。




Kaito really likes toy trains and cars.
  Kaitoマンはプラレールとトミカが大好きです。


 
We enjoyed shopping at Mochi-kichi,
  もち吉と、




SWEET bakery
  SWEETパン屋と




and DEPO, sports goods shop.
  DEPOで買い物を楽しみました。




Kaito brushed his teeth together with Gaikocchan, skeleton.
  Kaitoマンはがいこっちゃんと歯を磨きました。




They are very good friends.
  仲良しのお友達です。

No comments:

Post a Comment