Tuesday, August 27, 2019

27th Aug. Reading Book 読書だぞ

Reading Book
27日 読書だぞ







Kaito trained his body as usual.
  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




We saw two commuter trains off near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園近くで2本の通勤電車を見送りました。




On the way to his nursery school,
  保育園への途中に




Kaito was derailed.
  Kaitoマンは脱線しました。


 
I checked water quality of our swimming pool.
  プールの水質チェックをしました。


 
We jogged at our school grounds.
  校庭を走りました。


 
I taught a saber saw to the junior high school student.
  中学部生に糸鋸を教えました。


 
When I came back home, Kaito was reading train book by himself.
  家に帰った時、Kaitoマンは電車の本を1人で読んでいました。

No comments:

Post a Comment