Thursday, August 1, 2019

1st Aug. Derailment 脱線だぞ

Derailment
日 脱線だぞ




Kaito practiced swings, slide and climbing walls hard.
  Kaitoマンはブランコ、滑り台、クライミングウォールを練習しました。


 
Kaito watched 2 commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。





Lately Kaito falls down on purpose then says I was derailed on the way to his nursery school.
  最近保育園の行き道にKaitoマンはわざと転んで「脱線しちゃった」と言います。電車好きです。





I got seedlings for free.
  花の苗をタダでもらいました。





I weighed the handmade rocking chair and wine table then packed them.
  手作りロッキングチェアとワインテーブルの重さをはかり、梱包しました。





I received my new passport at the local government offices.
  合同庁舎でパスポートを受け取りました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
I worked hard as well today.
  今日も一生懸命働きました。





We watched passing trains near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園の近くで通過電車を見ました。
190801_182048 In front of Kaito's nursery school, Azusa








There is a stage maybe for summer festival temporarily.
  一時的に多分夏祭りかなんかの為のステージがあります。
190801_184940 Near Kaito's nursery school, Azusa

GOPR0709 1 Aug. 2019 Near Kaito's nursery school, Azusa




We played on our kids park.
  キッズパークで遊びました。
GOPR0710 1 Aug. 2019 Kids' Park


 
We went for a walk.
  散歩に行きました。




Kaito practiced the game of scissors-paper-rock.
  じゃんけんの練習をしています。

No comments:

Post a Comment