Thursday, August 29, 2019

29th Aug. Kaito is running Kaitoマンは走っているぞ

Kaito is running
29日 Kaitoマンは走っている



After breakfast
  朝食後、




Kaito trained his body at our kids park.
  Kaitoマンはキッズパークで体を鍛えました。




We watched two commuter trains off as usual then
  いつも通り2本の通勤電車を見て




walked to his nursery school.
  保育園に歩いていきました。




I saw the beautiful rainbow.
  キレイな虹を見ました。




We sowed a field with seed of Japanese white radish.
  大根の種まきをしました。


 
I taught a saber saw to the junior high school students.
  中学生に糸鋸を教えました。




Naked Kaito was running when I came back home.
  家に帰った時、裸のKaitoマンが走っていました。




When Kaito put on a diaper he started running again.
  おむつを履いた時、Kaitoマンはまた走り始めました。




When Kaito put on pants he started running.
  ズボンを履いた時、Kaitoマンは走り始めました。




Kaito put on a undershirt then started running.
  Kaitoマンは肌着を来て、走り始めました。


 
Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~

No comments:

Post a Comment