Monday, August 26, 2019

26th Aug. Big Ball 大きいボールだぞ

Big Ball
26日 大きいボールだぞ



We washed Pen-chan and it bacame clean.
  ペンちゃんを洗いました。キレイになりました。




Kaito played peekaboo.
  Kaitoマンはいないいないばぁをしました。




Kaito practiced swings, slide and climbing walls.
  Kaitoマンはブランコ、滑り台、クライミングウォールを練習しました。




We watched 2 commuter trains and walked to Kaitos nursery school.
  2本の通勤電車を見て、保育園まで歩いていきました。


 
I jogged in the morning with my students.
  生徒たちと走りました。




After the students meeting weve started work class for the first time this school term.
  集会の後、今学期初めての作業学習を始めました。




When I came back home, naked Kaito was running in the room.
  家に帰った時、裸のKaitoマンが部屋を走っていました。




Kaito played with the big ball before he went to bed. I bought it at \100 (US$1) shop DAISO.
  寝る前にダイソーで買った大きなボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment