Wednesday, August 21, 2019

21st Aug. At the kitchen 台所でだぞ

At the kitchen
21日 台所でだぞ



Kaito trained his body as usual.
  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




We saw two commuter trains off and ran to Kaitos nursery school.
  2本の通勤電車を見送って、Kaitoマンの保育園へ走って行きました。


 
We had a lot of meetings.
  たくさん会議がありました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
We prepared our farm for Japanese white radish.
  大根の為に、畑を整備しました。




Kaito was lying down at the kitchen.
  Kaitoマンは台所で寝転がっていました。

No comments:

Post a Comment