Monday, August 19, 2019

19th Aug. All-You-Can-Eat Sushi 寿司食べ放題だぞ

All-You-Can-Eat Sushi
19日 寿司食べ放題だぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I took Kaito to his nursery school.
  Kaitoマンを保育園へ連れて行きました。
190819_080945 At Midoriko station, Azusa
https://youtu.be/zv_OmpNq6rM


 
By chance the commuter trains, we see off by turns, stopped at Midoriko station today.
  たまたまいつも順番に見送っている通勤電車が今日はみどり湖駅に停まりました。


 
We walked to his nursery school as usual.
  いつも通り歩いて保育園に行きました。




I brought my damaged bag to tailor.
  仕立て屋さんへ壊れたカバンを持って行きました。




We had lunch at Kappa Sushi restaurant and chose All-You-Can-Eat course.
  かっぱ寿司で食べ放題で夕食でした。




We ate up more than 50 plates. Kaito ate a lot.
  50皿以上食べました。Kaitoマンはたくさん食べます。

No comments:

Post a Comment