Saturday, August 24, 2019

24th Aug. Screwdriver ドライバーだぞ

Screwdriver
24日 ドライバーだぞ



I jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。




I fixed Kaitos toy he got in Korean McDonalds.
  Kaitoマンが韓国のマクダナルで手に入れたおもちゃを修理しました。




We went out for shopping. Kaito resembles Anpanman.
  買い物に出かけました。Kaitoマンはアンパンマンに似ています。




Since Kaito tries to fix toys like me I bought him a screwdriver set for US$1.
  KaitoマンがTorojiro先生の真似をしておもちゃを直そうとするので、ダイソーでドライバーセットを買いました。




Following that we went around some shops.
  その後、いくつか店を廻りました。


 
Kaito has started using underpants. He may finish diaper soon.
  Kaitoマンはパンツを使い始めました。そのうちおむつを卒業するかもしれません。




He is fixing toys with his new screwdriver set.
  新しいドライバーセットで修理しています。

No comments:

Post a Comment