Saturday, August 10, 2019

10th Aug. Destroyer 破壊者だぞ

Destroyer
10日 破壊者だぞ



Kaito played with toys,
  Kaitoマンはおもちゃで遊んで、





watched Disney World of English DVD.
  DWEのDVDを見ました。




I havent made YAMANEKO dolls for a long time.
  久しぶりに山ネコを作りました。



While I was making YAMANEKO, Kaito was watching Thomas & Friends DVD.
  山ネコを作っている間、Kaitoマンはトーマスを見ていました。


 
We moved to AEON mall then
  イオンに移動して




ate lunch. Kaito eats a lot.
  昼食でした。Kaitoマンはたくさん食べます。ものすごく食べます。




Kaito likes to destroy my work. Oh man!
  KaitoマンはTorojiro先生の作品を破壊するのが好きです。オイッ!!


 
We played with toy trains then
  プラレールで遊んで、


 
bought Komachi Shinkansen.
  新幹線こまちを買いました。

No comments:

Post a Comment