Wednesday, August 7, 2019

7th Aug. Sunflower ひまわりだぞ

Sunflower
日 ひまわりだぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
The sunflower near my house.
  近所のひまわり


 
Kaito used a folding fan then
  Kaitoマンは扇子を使って、


 

took powder medicine.
  粉薬を飲みました。




We saw an ophthalmologist because Kaito is producing eye mucus a lot.
  Kaitoマンは、たくさん目やにが出るので、眼科にかかりました。


 
I visited my favorite Chinese restaurant Zusen  
  お気に入りの中華 ”紫森”へ行きました。


 
I had my hair cut.
  髪を切りました。


 
I had my teeth treated.
  歯の治療を受けました。




Kaito put on a box and said Kappa, imp.
  Kaitoマンは箱をかぶって、かっぱと言いました。

No comments:

Post a Comment