Friday, August 9, 2019

9th Aug. After a long time 久しぶりだぞ

After a long time
日 久しぶりだぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。





Kaito was lying and running on the floor.
  Kaitoマンは床の上で寝ころんだり走ったりしていました。


 
We sang the ABC song.
  ABCの歌を歌いました。


 
I had the same lecture as well today.
  今日も同じ講義がありました。





Todays lunch. It looked like my favorite Chinese noodles but different.
  今日の昼食 大好きなこってりラーメンに似ていましたが、違いました。長野県の王将は偽物です。





I need to finish its report by 23 Aug.
  〆切までにレポートを出さなければなりません。






On the way back, I took Kaito up at Tamamis parents house then watched trains at Shiojiri station.
  帰りに実家でKaitoマンを迎えて、塩尻駅で電車を見ました。





After a long time away, I visited Shiojiri Kenkou Land spa then had a drinking party with my old colleagues in Azumino city. We had a very good time.
  久しぶりに塩尻健康ランドへ行き、安曇野時代の同僚の先生たちと飲み会をしました。皆さんお変わりなく安心しました。楽しい時間でした。


 
I fell asleep on the massage chair.
  マッサージチェアで寝てしまいました。

No comments:

Post a Comment