Monday, August 5, 2019

5th Aug. Nap 昼寝だぞ

Nap
日 昼寝だぞ


Kaito was sleeping with Pen-chan.
  Kaitoマンはペンちゃんと眠っていました。




I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
When I came back home, Kaito was laying on the floor.
  家に帰った時、Kaitoマンは床に寝ていました。




Since Kaito had a fever, we visited pediatrics.
  Kaitoマンは熱があったので小児科にかかりました。




On the way back, we bought toy trains.
  帰りに電車を買いました。成田エクスプレスとおおぞらです。




We watched TOMICA movie and Shimajiro.
  トミカの動画としまじろうを見ました。


 
Kaito took a nap at a bathroom.
  Kaitoマンはトイレでお昼寝しました。


 
Kaito is in poor health.
  体調が良くありません。

No comments:

Post a Comment