Wednesday, August 28, 2019

28th Aug. Just under the bridge 橋の真下だぞ

Just under the bridge
28日 橋の真下だぞ






Naked Kaito was lying on the sofa in the morning.
  朝、裸のKaitoマンがソファの上に寝転がっていました。






We played tag instead of swings, slide and climbing walls because the playground equipments were wet with rain.
  ブランコ、滑り台、クライミングウォールの代わりに鬼ごっこをしました。遊具が濡れていたからです。





Maybe due to rain, the first train, we were supposed to see off, was delayed so
  たぶん雨のせいで、最初に見送るはずだった電車が遅れました。それで・・・





Two commuter trains passed each other just under our bridge. Kaito was very pleased.
  2本の通勤電車はちょうど橋の下ですれ違いました。Kaitoマンはすごく喜びました。






We walked to his nursery school.
  保育園まで歩いて行きました。






We jogged in the morning.
  朝走りました。





One student made pot stands and
  ある生徒は鍋敷きを作り






the other student made firewood from newspaper.
  またある生徒は新聞紙から薪を作りました。


 
I played volleryball with young teachers.
  若い先生たちとバレーボールをしました。


 
I played together with Kaito until he went to bed.
  Kaitoマンが寝るまで一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment