Thursday, August 8, 2019

8th Aug. Shouhou Hotel 翔峰だぞ

Shouhou Hotel
日 翔峰だぞ





I went for a jog in the morning.
  朝ジョギングしました。


 
I took a class to renew teachers license.
  免許更新に関する講習を受けました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
On the way back, I visited the hotel Shouhou then
  帰りに翔峰へ寄って、




had a massage by my favorite massage bed.
  スリーミーでマッサージを受けました。


 
I ate my favorite Chinese noodles.
  お気に入りのラーメンを食べました。




Kaito ran to me and then went to bed.
  Kaitoマンはこちらへ走って来て、寝ました。

No comments:

Post a Comment