Sunday, August 11, 2019

11th Aug. Preparation are completed 準備完了だぞ

Preparation are completed
11日 準備完了だぞ




I jogged in the morning as usual.
  朝いつも通り走りました。


 
Kaito was watching Thomas & Friends.
  Kaitoマンはトーマスを見ていました。




I completed 2 YAMANEKO dolls.
  2体の山ネコを完成させました。


 
Kaito walked downstair with Pen-chan then
  Kaitoマンはぺんちゃんと1階へ降りて




played at the entrance.
  玄関で遊びました。




I gave Kaito a big ball for the first time.
  Kaitoマンに初めて大きなボールを与えました。


 
We finished preparation for a trip.
  旅行の準備が完了しました。




We watched Thomas & Friends before taking a bath.
  お風呂の前にトーマスを見ました。

No comments:

Post a Comment