Sunday, August 25, 2019

25th Aug. Shinkansen Underpants 新幹線パンツだぞ

Shinkansen Underpants
25日 新幹線パンツだぞ



I didnt jog but walked in the morning because I was in poor health.
  体調が悪かったので、走らず歩きました。




Kaito was playing with toy blocks and I was mostly lying on the sofa.
  Kaitoマンはブロックで遊んでいました。Torojiro先生はほぼ一日ソファの上で寝ていました。




Kaito is wearing shinkansen underpants.
  Kaitoマンは新幹線のパンツをはいています。




We watched movies we took in Korea.
  韓国で撮った動画を見ました。




Kaito and I recovered from gastroenteritis.
  KaitoマンもTorojiro先生も胃腸炎を克服しました。

No comments:

Post a Comment