Sunday, September 1, 2019

1st Sep. I completed a shelf 棚完成だぞ

I completed a shelf
日 棚完成だぞ



 
I left for school before Kaito woke up although it was Sunday.
  日曜日でしたが、Kaitoマンが起きる前に学校へ行きました。


 
A lot of graduates came together at the school.
  たくさんの卒業生が学校に集まりました。


 
I took charge of the chief of the flying disc corner.
  フライングディスクの主任をやりました。




Following that I moved to my woodwork classroom then completed the shelf that Tamami ordered.
  その後、木工室に移動して、Tamamiさんの注文の棚を完成させました。


 
Kaito is making effort to use a rubber band.
  Kaitoマンは輪ゴムをがんばって使っています。

No comments:

Post a Comment