Friday, August 23, 2019

23rd Aug. Poor Health 体調不良だぞ

Poor Health
23日 体調不良だぞ



 
Since Kaito was in poor health,
  Kaitoマンの体調が悪かったので、


 
we didnt play at our kids park then
  キッズパークでは遊ばず




I took him to Tamamis parents house. On the way, we watched commuter trains passed each other.
  Tamamiさんの実家へ連れて行きました。途中通勤電車がすれ違いました。
190823_073152 23 Aug. 2019 Commuter trains passed each other
https://youtu.be/31na6cagYRs


 
We jogged in the morning,
  朝走って


 
weeded grass and
  草取りをして


 
cooked an egg soup.
  卵スープを作りました。




In the afternoon we enjoyed swimming.
  午後水泳を楽しみました。




On the way back, I saw fraight trains.
  帰りに貨物列車を見ました。


 
Kaito had a high fever. Oh poor Kaito~
  Kaitoマンは高熱でした。かわいそうに・・・

No comments:

Post a Comment