Sunday, April 7, 2019

7th Apr. Brushing a skeleton 骸骨磨きだぞ

Brushing a skeleton
日 骸骨磨きだぞ




Around 5:30 AM, I started jogging to the Shouhou Hotel in Matsumoto.
  5時半に翔峰に向けてジョギングを始めました。






After 2 hours, I arrived at the hotel then ate luxurious breakfast.
  2時間後、ホテルについて、豪華な朝食を食べました。


 
Following that I took a bath.
  そして風呂に入りました。





My main purpose is taking a massage by my favorite machine.
  おもな目的は、お気に入りのスリーミー2122でマッサージすることでした。





I took trains on the way back.
  帰りは電車でした。


電車
190407_122037 7 Mar. 2019 Passing Train, Super Azusa

190407_122505 7 Mar. 2019 Passing Train, Super Azusa






I replenished PC printers ink.
  パソコンプリンタのインクを補充しました。





After dinner,
  夕食の後、


 
Kaito brushed teeth of Pen-chan,
  Kaitoマンはペンちゃんと


 
Ko-rilakkuma,
  小リラックマと、



Doraemon and
  ドラえもんと





Gaikocchan.
  がいこっちゃんの歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment