Friday, April 19, 2019

19th Apr. Made from wine barrel ワイン樽からだぞ

Made from wine barrel
19日 ワイン樽からだぞ




I measured the size of Kaitos rocking chair to check his hip size.
  Kaitoマンの尻のサイズを知るためロッキングチェアを測りました。


 
I measured my size to make a swing for parents.
 両親用のブランコを作るために、自分のサイズを測りました。





When I was eating breakfast, Kaito was playing with an ambulance.
  Torojiro先生が朝食を食べている時、Kaitoマンは救急車で遊んでいました。





Following that he climbed up to his chair then
  その後、椅子に登って、


 
jumped to me from the top of his chair.
  「とぶのか とぶのか」と言って椅子の上から跳んできました。



 
He waved his hand to the train then said Oh!
  Kaitoマンは電車に手を振って、おー!と言いました。
190419_073320 Say Oh to the train





Kaito said Sakura kirei = the cherry blossom is beautiful
  Kaitoマンは「さくら きれい」と言いました。





I saw beautiful cherry blossoms around my school as well.
  また学校周辺できれいな桜を見ました。


 
We jogged in the morning then
  朝走って、


 
made a pancake.
  ホットケーキを作りました。


 
In the afternoon, we watched Anpanman English DVD I brought from my house.
  午後は、家から持ってきたアンパンマン英語DVDを見ました。





After school, Ive started producing Kaito and parents swing, chair part, from wine barrel.
  放課後、Kaitoマンと両親のブランコ(椅子部分)を作り始めました。ワイン樽からです。

1 comment: