Sunday, April 14, 2019

14th Apr. White Cup, Apple Juice ホワイトカップ・りんごジュースだぞ

White Cup, Apple Juice
4月14日 ホワイトカップ・りんごジュースだぞ




In the early morning,
  早朝に






I moved to Kazawa Snow Field in Gunma prefecture.
  群馬の鹿沢へ移動しました。






I participated in the ski competition, White Cup.
  ホワイトカップというスキー大会に出ました。






Although I was almost the last place, I enjoyed it.
  おそらく最下位でしたが、楽しみました。





After the competition, I did sightseeing ski.
  大会の後は、観光スキーをしました。

GOPR0534 14 Apr. 2019 Kazawa 1

GOPR0535 14 Apr. 2019 Kazawa 2

GOPR0536 14 Apr. 2019 Kazawa 3

GOPR0537 14 Apr. 2019 Kazawa 4




At the closing ceremony, we have a lottery. Last year I got GoPro5 for free(usually it costs more than US$300), but this year I got...
  閉会式で抽選会があり、去年は3万円以上するGoPro5をタダでもらいましたが、今年は・・・
the article I got GoPro5 last year.


Apple Juice Oh my goodness...
  りんごジュースでした・・・






On the way back, I visited some places related to the most powerful Sumo wrestler Raiden 
  帰りに、史上最強力士で地元出身の「雷電」ゆかりの地を巡りました。






Apple juice might be good for Kaito.
  りんごジュースはKaitoマンにとって良かったのかも知れません。

No comments:

Post a Comment