Wednesday, April 10, 2019

10th Apr. Gaikocchan がいこっちゃんだぞ


Gaikocchan
10日 がいこっちゃんだぞ









It snowed a little bit last night.
  昨夜少しだけ雪が降りました。





Kaito wants to know which ski is longer, red or green.
  Kaitoマンは赤と緑どっちのスキーが長いか気になっています。


 
We saw the trains off in front of his nursery school.
  保育園の前で電車を見送りました。





We decided the aim of our classroom.
  クラスの目標を決めました。


 
Kaito enjoyed bungee jump.
  Kaitoマンはバンジージャンプを楽しみました。





Kaito brushed teeth with watching dancing skeleton, Gaikocchan.
  Kaitoマンは踊っているがいこっちゃんを見ながら歯を磨きました。「がいこっちゃんかっこいいねぇ」と言っています。
190410_200432 Dancing with the Skeleton

No comments:

Post a Comment